Gânduri de noapte scrise uneori ziua..

Hai sa ne lasam...

>> 30 aprilie 2009

De fumat, frate! Dar ce credeai?
Hai sa ne bagam piciorele in ele tigari si sa ne redirectionam viciul. Ca doar suma viciilor ramane constanta, nu?
Eu stiu ca e dragut sa bag un tutun la o cafea, sau doua, sau zece, dar parca m-a lovit curiozitatea sa aflu daca nu cumva e dragut si fara. Stiu, ar putea sa nu fie la fel de bine, dar exista o solutie: ma las si de cafele. Sa vezi ce fericire il paleste pe un nea cardiolog. Cred ca as fi primul care l-a bagat in seama si a renuntat. Iar eu am sa fiu baiat simpatic si am sa-l las sa creada ca el m-a convins.

Acum sincer, la ce palaria mea sunt bune tigarile? Sa-i umfle pe niste smecheri de lovele? Sa mai dea "viata" spitalelor? Sa mentina in top afacerile cu impachetari la doi metri adancime? Sunt sigur ca da, dar parca imi vine sa o fac pe revolutionarul si sa-mi bag picioarele in sustinerea afacerilor la care contribui prin prostie. Nu de alta, dar de un timp incoace, baietii astia pe langa ca imi sufla banu' din buzunar mai si lovesc in simtul meu "artistic". Au niste poze, frate, pe pachetele ale de tigari de-ti vine sa fugi. Tot ce nu ai chef sa vezi, ei iti arata. Si nu ca as fiu eu ceva iubitor de stat ca strutul cu capul in nisip, dar parca e cam mult...

Si-apoi, hai sa devin putin contabil si sa vad la cati banuti am renuntat doar ca sa ma intoxic. Piii... esti nebun? Frate, asa la grosso modo imi ies vreo 190 000 de RON, adica undeva la 44 000 de EURO. Pai mai eram eu dator la vreo banca in ziua de azi? Nu frate, ba mai aveam si cativa leuti pusi deoparte...

Auuu... stai ca asta suna si mai rau 1 423 500... Ce-i aia? E minute! Minute de stat cu paiul in gura. Adica aproape 24 000 de ore. Cam o mie de zile.

Clar sunt cazut in cap. Pai de ce nu mi-am luat si eu o casuta, asa, mai mica, ca sa dea bine la momente de criza, sau o masina, mai spalatica, sa dea bine la imagine? De ce n-am facut si eu ceva mai de Doamne ajuta in alea 1000 de zile in care m-am ocupat exclusiv cu morfolitul unui filtru intre buze?

Buei, azi ma enervezi! Nu tu, doar ala care se uita la mine din oglinda!

Ia, hai, mai bine la sapat decat la fumat. Hai fratilor, ca putem!






10 comentarii:

Anonim 30 aprilie 2009 la 19:51  

Iti urez sa reusesti,dar nu prea cred ca o sa ai sorti de izbanda, ca tabagismul e boala grea, si nu a reisit ca esti asa de motivat sa te lupti cu tine insati! O sa-mi dau seama de starea ta de spirit din urmatoarele posturi ca o sa fii nervos si nemultumit... :) daca iti reuseste sau nu.

Nadina Campean 30 aprilie 2009 la 21:36  

eu zic sa dai tu un exemplu, sa arati ca se poate :)

octavian 1 mai 2009 la 12:06  

auleu ca bine le zici! dar de la vorba la fapta...cale lunga-i frate! tine-ma la curent si daca reusesti, da si mie reteta!

octavian 1 mai 2009 la 12:07  

anonim - doar nervos mai poate sa fie! Caci nemultumit pare ca e, de multa vreme!

Un strop de ploaie 1 mai 2009 la 12:08  

anonimule, ti-am zis cat de mult imi plac optimistii? :)

octavian 1 mai 2009 la 12:08  

:))))

Un strop de ploaie 1 mai 2009 la 12:08  

Octavian, promit ca ti-o dau... daca si functioneaza

Un strop de ploaie 1 mai 2009 la 12:10  

Of... ma faceti sa va spun secretul vietii mele: la mine multumirea pute rau a plafonare..

Un strop de ploaie 1 mai 2009 la 12:11  

Nadina, am sa-ti dau un exemplu... Am eu un vecin care...

Anonim 18 decembrie 2009 la 05:37  

ceea ce I was privire pentru, multumesc

Persoane interesate

About This Blog

Faceți căutări pe acest blog

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP