Gânduri de noapte scrise uneori ziua..

Leapsa Nadinei

>> 16 aprilie 2009

Ce mi-as dori?

- sa-i fie bine pustioaicei mele, sa fie sanatoasa, sa aiba toata fericirea din univers
- sa-mi vina sa mananc;
- sa pot dormi;
- sa mai fiu sanatos;
- sa nu mai ranesc vreodata;
- sa nu mai fiu ranit;
- sa plantez un copac;
- sa ma mai pot gandi la viitor;
- sa am curajul de a-mi mai face planuri;
- sa am o viata normala...

Mult, foarte mult, mi-as dori sa ma ierte cei la care le-am gresit. Mi-as mai dori sa ma pot impaca cu mine. Si-un strop de loialitate mi-as dori...

Nu stiu cu cine sa continui leapsa...

5 comentarii:

Ionut 16 aprilie 2009 la 13:58  

Sa ai parte de tot ceea ce iti doresti!

Un strop de ploaie 16 aprilie 2009 la 14:46  

Ionut, iti multumesc.

Nadina Campean 16 aprilie 2009 la 19:57  

culmea ca imi doresc si eu toate astea. mi-a spus cineva recent ca atunci cand iti doresti ceva cu adevarat, tot universul lucreaza pentru tine. suna stupid, dar eu astept sa vad rezultatele. am incredere ca va fi bine :)

fifi 17 aprilie 2009 la 21:22  

Ni se intimpla, lucrurile care meritam sa ni se intimple. Pe masura sufletelor noastre:)

Un strop de ploaie 22 aprilie 2009 la 15:44  

Fifi, atunci cand se imbolnaveste cineva drag, inseamna ca asa meriti? Dar el ce vina are?

Persoane interesate

About This Blog

Faceți căutări pe acest blog

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP