Gânduri de noapte scrise uneori ziua..

Un inceput de zi

>> 20 aprilie 2009

E greu sa pierzi pe cineva drag. Sa pierzi ireversibil. Tot timpul mai avem ceva de spus. Tot timpul am mai vrea macar o zi. Si daca am obtine ziua? Oare ce-am sti sa facem? M-am intrebat de multe ori, dar ziua aia nu va exista nicicand. Ne mor bunicii, mai apoi parintii.. Candva murim si noi. E mai usor sa mori decat sa pierzi pe cineva. Eu asta cred.
In conditii normale, daca viata nu mi-ar fi fost data peste cap, maine as fi vrut sa fiu altundeva decat unde voi fi. Fac doar ce pot..

Slujba s-a terminat. E liniste. Ma uit in jur. Nu mai sunt oameni. Cred ca am sa vin mai des si nu, nu cred ca-i varsta care ma face sa simt asa.
Un gand, o lumanare, o clipa de liniste.. Manaila.. Zambesc.

Afara-i soare, o zi frumoasa. Iar viata merge inainte si asa trebuie sa fie. De data asta imi promit ceva: n-am sa-mi mai irosesc zilele. Iar pe el, binele, am sa-l gasesc. Exista in orice. Chiar si-n tristetea in care-s cufundat de ceva timp..


2 comentarii:

Anonim 4 mai 2009 la 19:34  

este foarte greu sa pierzi pe cineva la care tii cu adevarat...si nu ma refer doar la moarte...e ciudata puterea cu care ne atasam de oameni, si cat de greu este sa te obisnuiesti cu ideea ca ai pierdut un om, o parte din tine.

val

Un strop de ploaie 10 mai 2009 la 23:33  

drept e.

Persoane interesate

About This Blog

Faceți căutări pe acest blog

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP