Gânduri de noapte scrise uneori ziua..

Misogini pe cale de disparitie

>> 27 aprilie 2009

Scarpinand eu internetul din prea multa treaba lipsa, ma loveste un dor de a mai vedea ce mai fac amicii misogini. Huooo, ar striga unii. Huo sa fie, dar imi permit sa continui.
Bag seama ca unii si-au tras si site pe tema asta, doar ca nu prea ii da pe-afara inspiratia. Ba chiar as putea spune ca ala de a "ghicit" misogin.ro a renuntat la zbaterile intelectuale de multa vreme:
"De ce exista mai multe femei decit barbati pe lume?
- Pentru ca exista mai mult de curatat decat de gandit!"...
Ha ha ha ha ha... Opriti-ma, va rog, ca ma prapadesc de ras! Hai ma, doar atat poti?

Au trecut doua ore si ma declar invins. Nimic interesant. Au disparut misoginii sau doar s-au resemnat? Doar baietii de la Vank mai tin steagul sus? Oricum o fi, fetele astea de se actoricesc mai jos merita un 10!








5 comentarii:

Nadina Campean 27 aprilie 2009 la 22:18  
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Nadina Campean 27 aprilie 2009 la 22:19  

iti amintesti de ce se machiaza si se parfumeaza femeile? :)))

Un strop de ploaie 27 aprilie 2009 la 23:22  

Nu... Imbatranesc. Nu-mi amintesti?

Anonim 27 aprilie 2009 la 23:43  

Si eu cred ca s-au resmnat. Le vedem toata ziua, nu ajunge? :D

Nadina Campean 28 aprilie 2009 la 21:18  

nu vreau sa iti amintesc ca nu e de scris pe blog. iti spun joi cand iesim la o cafea...am uitat sa te anunt ca vin acasa maine seara si joi la amiaza iesim la cafea :D

Persoane interesate

About This Blog

Faceți căutări pe acest blog

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP