Gânduri de noapte scrise uneori ziua..

Un sfat

>> 17 aprilie 2009

Bre frate! Fratilor si voi surori! A innebunit lupu'!
Cam cat de putina imaginatie trebuie sa aiba cineva ca sa ma trezeasca din somn cu un telefon, cu unica dorinta de a ma aburi? Eu n-oi fi vreun guru contemporan, da' ma enervez rau cand sunt luat de prost. Asa ca m-am gandit si razgandit sa fiu sfatos pe ziua de azi si sa incerc, de-o fi cu putinta, sa mai salvez cateva minti care nu s-or fi ratacit ireversibil. S-apoi ce-oi zice mai departe nu e musai rodul gandirii mele absurde... E si o urma ramasa prin creier in urma anilor prin care-am trecut. Si-n care m-am impiedicat de o basca de mincinosi si aburitori.

- Fratilor, toata lumea minte!, zice unu cu suficienta.
- Juri? Ai fi si tu vreun barometru universal...
Sunt, slava Domnului, dar n-or fi toti. Si sunt si care persevereaza... Poate in dictionarul lor perseverenta e egala cu valoarea...

Majoritatea mint la prima intalnire. Tiii ce de oameni buni, si cu ce valori morale! Dac-as avea cate un banut pentru fiecare duda emanata in atare circumstanta, neam de neamul meu n-ar mai trebui sa munceasca.
Mai zicea cineva ca ar fi citit una profunda, de l-a pus pe ganduri: "Daca as putea trai din nou as alege sa spun ce gandesc, dar m-as gandi cum sa o spun." Oau! Frumos dar... practica ne-omoara! Cel putin asa am tras eu concluzia. Ca ala de mi-a spus-o e tare-n declarat dar varza-n practicat! Si am uitat sa-ntreb daca marele ganditor era cumva pe moarte cand a iscusit aceste vorbe... Ca altfel de ce n-o fi fost in stare sa schimbe ceva pe parcurs?! Zici ca sta Dumnezeu sa ne dea viata de la inceput de fiecare data cand dam cu oistea-n gard, doar doar de-om fi mai destepti tura urmatoare...
La mine treaba e mai simpla: spun tot ce cred! Fiindca viata e prea scurta si prea dureroasa. Si fiindca eu nu cred in ascunzisuri. Suntem noi tineri si credem in Highlander, dar corpurile noastre se strica... Imbatranim. Si ne ramane doar trecutul si felul in care am stiut sa traim. Iar daca totul e minciuna...

Ascultati un sfat de la un prieten: Imbatraniti frumos!

0 comentarii:

Persoane interesate

About This Blog

Faceți căutări pe acest blog

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP