Gânduri de noapte scrise uneori ziua..

Altfel

>> 19 aprilie 2009

Mi-e frig. Am fost la slujba de Inviere. S-a terminat. Marea de oameni s-a impartit pe strazi, cu lumanarile aprinse ferite-n maini. Cu lumina in ochi. Probabil si-n suflete. Se indreapta spre case, spre cei dragi, spre mese imbelsugate. Cat de mult asteptam si eu candva sa ciocnesc un ou rosu, sa gust putin drob, sa mananc din pasca facuta de mama.. Anul asta n-a mai fost sa fie asa. Casa e goala. Si masa. Mi-e frig... Hristos a inviat!

3 comentarii:

Unknown 19 aprilie 2009 la 12:43  

Adevarat a Inviat. Da e frig.....asta am simtit si eu in noaptea de Inviere

Anonim 20 aprilie 2009 la 02:46  

E prea trist

Un strop de ploaie 10 mai 2009 la 23:34  

dar adevarat...

Persoane interesate

About This Blog

Faceți căutări pe acest blog

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP