Gânduri de noapte scrise uneori ziua..

1 Mai muncitoresc

>> 1 mai 2009

Mai copii, ce cautati in fata calculatoarelor? Nu va mai gasiti calendarul? Va ajut. E 1 Mai! Zi libera pentru multi norocosi. Si voi nu profitati? Stati in fata unui monitor ca sa cititi ce scriu eu? Hai ca puteti mai mult...

Se zvoneste ca e deranj mare pe litoral. Stiti voi, papagali in masini decapotabile, fetite dispuse la multe pentru un suc si o plimbare cu o trotineta de fite, beutura pentru tot prostu' care nu stie cand sa se mai opreasca... Si va vand un pont: tot la Vama Veche e cel mai cool. Zi-ce-se ca pe acolo isi dau intalnire toti filozofii care se ghideaza dupa "carpe diem". Nu trebuie sa ai bani, nici masina, nici macar nu trebuie sa te ascunzi ca esti tractorist... trebuie sa fii doar acolo si sigur se gaseste si un "suflet" pentru tine.

Nici la munte nu e o idee rea sa te afisezi. Nici acolo nu e prohibitie. Beutura curge-n valuri. Purcelusul, sper eu fara gripa, se-nvarte-n protap. E de bine, ce mai la deal la vale?!

Hai, nu va mai retin! Uscheala! Bagajele si la gara!



4 comentarii:

octavian 1 mai 2009 la 13:57  

dar stii ca ma enervezi!!!!! io sunt la munca si "sarbatoresc" pana cand o da noaptea.
Hai, 1 Mai sarbatoresc, ca al meu e muncitoresc!

Anonim 1 mai 2009 la 15:36  

Vad ca se mai munceste in tara asta,nu numai eu :) si sa fi fost libera tot nu plecam la mare,numai sa fiu impotriva curentului!
Aaa, si vad ca nu esti nervos :) sa deduc ca te-a lasat ambitia...:)


@cleo( o sa fac si cont ,scuze de modalitatea de recunoastere)

Anonim 1 mai 2009 la 21:23  

Dar tu ce ai facut azi? :-)
Eu am muncit, lenevit la soare.. si plimbat de nebuna prin ploaie. Weekend linistit!
Cris

Un strop de ploaie 2 mai 2009 la 04:02  

Cleo, stii cum e si cu lasatul asta... se face de luni ;)

Cris, eu am inchinat un pocal in cinstea celor care muncesc, deci si a lui Octavian.

Persoane interesate

About This Blog

Faceți căutări pe acest blog

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP