Gânduri de noapte scrise uneori ziua..

Prima dragoste

>> 10 mai 2009

E ciudat sa nu retii anul, ziua, ceasul, clipa in care te-ai indragostit. Mai ales daca e vorba de prima dragoste. Si totusi eu nu stiu. Nici macar cu aproximatie. Sa fi avut trei ani, ori cinci, ori sapte?.. Ma jur ca nu mai stiu. Dar stiu ca nu a fost o dragoste la prima vedere. M-am indragostit in timp, clipa cu clipa, mai mult, si mai mult, si uite, si azi continua, mai mult si mai mult...
Si da, se poate sa te indragostesti odata si dragostea asta sa o duci pana la moarte. Si dragostea sa creasca in fiece zi. Va zic, e magic, ea e magica...
Acum, uitandu-ma-napoi, imi dau seama cat de mult am fost impreuna... Si a fost si bine, firesc ca a fost si rau, dar noi am ramas impreuna, nu ne-am certat macar o singura data. La toate petrecerile eram amandoi, si cand plangeam era langa mine, si n-a fost noapte in care sa nu ma imbratiseze de "noapte buna". Si nici vreo dimineata nu a fost fara mangaierea ei... De-atunci, de mult, de cand am cunoscut-o..

Of, nu-mi vine sa cred. Uit si regulile elementare de politete. Iertati-ma, v-am spus, sunt indragostit. Am uitat sa va fac cunostinta.. Ea e minunea sufletului meu: Muzica. Stiu, stiu, nu-mi spuneti... Mai e o lume intreaga indragostita de ea. Si ce? Ar trebui sa fiu gelos? Sa-i intorc spatele si sa plec? Nu! Asta nu se va intampla vreodata. A fost, este si va fi marea mea dragoste. Si nu vreau sa se schimbe asta!

Si-acum sunt singur dar suntem impreuna... De data asta dansam. Ascultati si voi. Nu-i asa ca ma-ntelegeti?





7 comentarii:

Nadina Campean 10 mai 2009 la 12:34  
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Un strop de ploaie 10 mai 2009 la 17:56  

asa cum a facut prietena ta "cea mai buna" cu Mitroi? :)

Anonim 13 mai 2009 la 12:15  

Am ascultat si v-am privit...sunteti foarte frumosi si foarte indragostiti...te inteleg...
Ina

Radu 21 mai 2009 la 18:38  

Cimilitura zilei: Cine traieste prin viata si povestile de viata ale altora, isi pierde propria viata din vedere.

Asa spunea un baiat inteligent, care putea fi obiectiv, intr-o perioada in care eu nu eram in stare.

E randul meu sa fiu obiectiv si ... sa iti spun ca nimeni nu merita (mult) mai mult decat ofera.

E randul meu sa fiu inteligent si ... sa iti (re)amintesc ca sunt momente in viata cand trebuie sa realizezi ca te-ai indragostit de ceva ireal.

Cel mult, poate sa iti para rau ca ea a fost asa cum iti doresti - doar in mintea ta.

Si crede-ma, exista lucruri mai melodioase decat muzica. :)) Trebuie doar sa vrei sa le vezi!

Un strop de ploaie 21 mai 2009 la 20:47  

Hmm... comentariul asta chiar are mare legatura cu ce am scris eu, sau cu ce "stii" tu? Cat despre "mai" melodios, pot sa iti dau crezare. Doar ca eu tot la muzica raman.

Radu 22 mai 2009 la 00:48  

:)) Depinde din ce unghi privesti.

Dar esti "(un) baiat inteligent"... nu trebuie sa iti explic eu :)).

Ok, fie. Iti place muzica... Crede-ma, si mie!

Mai mult, imi intaresc afirmatia spunandu-ti ca stiu cat de bine suna ce e inainte de "LA"... Dar, din fericire pentru mine, stiu "SI" ce urmeaza dupa. Tu "stii"?

Un strop de ploaie 22 mai 2009 la 14:04  

Nu. Spune-mi tu.

Persoane interesate

About This Blog

Faceți căutări pe acest blog

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP