Gânduri de noapte scrise uneori ziua..

Mare cucoana

>> 2 mai 2009

Ce ti-e si cu lenea asta, dom'le! Lenea sa deschizi ochii, sa duci o cana de cafea la gura, sa gandesti... Ce daca e sambata si-i liber? Mi-e lene si sa-mi fac planuri de "distractie". Noroc ca nu toata lumea e ca mine si unii sunt dispusi sa gandeasca in locul meu pe ziua de azi. Sa faca si planuri. Nu chestii complexe pentru oameni mari, ci mai degraba un gen de plan de copii smecheri care vor sa traga o mica tzeapa, asa, fara rautate, doar de dragul distractiei.
Marea smecherie e mersul la film. In Mall, normal. Doar ca odata ce ne-om vedea intrati mai iesim noi, mai pe seara...
Stiu, stiu... Nu e mare ghidusie. Dar de mai mult nu-s capabil cand ma scald in oceanul asta de lene.
Ma uit la televizor si ma simt mai informat afland despre distractiile romanului mai creativ. Romanul ala de se va intoarce la servici rupt in gura de oboseala. Dar oboseala creativa. Bahica.
Ce sa spun? De data asta am ratat-o. Poate tura urmatoare.
Hai, sa fiti iubiti!


Vezi mai multe video din Vedete




2 comentarii:

octavian 2 mai 2009 la 13:57  

poate vin cu o idee salvatoare - un mic, un gratarel, o zbenguiala in aer liber n-am merge? asa ca de 2 mai? ca parca mall e prea imbacstit!!!!

Un strop de ploaie 3 mai 2009 la 03:12  

sigur c-ar merge, numai ca azi... filme se fie!

Persoane interesate

About This Blog

Faceți căutări pe acest blog

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP