Gânduri de noapte scrise uneori ziua..

M-am tavalit...

>> 16 mai 2009

de ras ! Doamne ce tare a fost...

Ajunge si pe la urechile mele ca, vezi Doamne, e mare nunta-n sat. N-o luati si voi mot a mot. Spuneti-i cum vreti: furtuna in pahar cu apa, rascoala printre hartii, ba nu, foi, dar nu de ori si care, veline, de revista de femei... despre femei. Auci. Recunosc, am devenit curios. Ce sa spun? Oi fi si eu vreo curioasa mica...

Si, "frematand" de nerabdare la vreo doua zile dupa ce am aflat de minunatul articol din valoroasa revista de 2 lei, nu, ma scuzati, de 2,5 lei, tastez febril numele publicatiei in google si zbang, ENTER.

Uau! Puuha! Oau!... De odata ma simt mai destept. Am crescut. Am mai aflat ceva. O teorie, nu frate o axioma fatata maret fix pe coperta! Si imi permit sa citez: "Jurnalismul este o lupta pentru adevar". Tiii, cat de adanc! Ma infior cu totul! Aaaa?! Ce? Adevar? Da' cine zice asta? Au, nu cred ca e "adevarat"... Este ca si voi ati picat cu rotile in sus?

Eu, sincer, m-am emotionat. Si-o lacrima mi-a umezit ochisorii. De ras, fratilor. Iuuuhu.. Ha ha ha... Esti nebun? Fu tare... Baietii aia de se rup in ganduri cand ne explica fiecare cuvant din frumoasa limba ar trebui sa plateasca repede drepturile de autor si sa introduca acest rod al unei minti de exceptie in DEX.

Stergandu-mi eu lacrimile emotiei spirituale, zic ca se merita sa caut si fondul la asta mare dezvaluire. Click pe "citeste mai departe" si cad din nou pe spate. Bree, am nimerit fix la capitolul "Personalitati". Si jur ca am mai aflat ceva. Toate personalitatile din asta lume se gasesc intr-o singura curte. Mai sa fie. Eu chiar nu stiu multe...

Dar sa sarim usor peste aste mari dezvaluiri si sa-i dam bataie. Cu cititul fratilor. Ca e multe randuri, e o basca de informatii, e "ganduri" marete, e... bine asa rau. Mai pe scurt e abur cat China.

Ma-nclin si recunosc: nu mi-a ramas nimic in cap. Doar ca am pierdut timpul citind cuvinte. Goale. Dar de ras am ras. Si ca ma credeti ori ba, am avut de ce. Cum ziceam: 2 lei... si cincizeci de bani!

Fratilor, sa o lasam cum a cazut. Ciuliti si voi urechile la ceva care chiar merita. Adica la piesa care urmeaza ;)





2 comentarii:

Nadina Campean 21 mai 2009 la 20:38  

hmmm....aici de ce nu comenteaza nimeni?

Un strop de ploaie 21 mai 2009 la 21:02  

io stiu? daca promiti ca nu mai spui la nimeni as putea sa-mi dau cu parerea... dar as face-o degeaba, ca stii si tu prea bine. apropos, cand cineva are probleme cu coloana vertebrala, sau cu lipsa ei, unde ar trebui sa se duca?

Persoane interesate

About This Blog

Faceți căutări pe acest blog

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP