Gânduri de noapte scrise uneori ziua..

Emotii de toamna

>> 7 mai 2009

De cum am iesit din casa am avut senzatia ca e toamna. Cerul inchis, izul de ploaie, vantul suparat... Aproape ca vedeam cum se ingalbenesc frunzele. Oameni imbracati gros zgribulind in statia de autobuz. Soferi circuland cu farurile aprinse. Nu stiu, totul imi zicea ca e toamna. Si nu e.

E curios cum suntem doar un cumul de senzatii. E curios cum aceeasi realitate o filtram prin aceste senzatii si ajungem fiecare la o realitate a noastra. Poate unica. Poate nu. Dar nu a tuturor...

Mie imi place toamna. Poate fiindca e mai ca mine. Sigur de asta. Fiindca soarele se vede printre nori. Fiindca frigul se amesteca cu caldura. Fiindca mi se pare melancolica. Chiar trista uneori, intotdeauna meditativa cumva. Poate si fiindca melodiile care o canta sunt mai putin expansive. Sigur din cauza ploii. Si a miresmei. Poate si fiindca m-am nascut intr-un final de toamna. Poate fiindca atunci cand eram copil iubeam Cenaclul Flacara. Si la mine in oras ajungea de fiecare data cand vara se terminase.

Toamna duce pe "umerii" ei un soi de tristete. Si eu o duc. Si imi place. Nu stiu cum ar fi altfel si nici nu as vrea sa aflu. Dr. House zice ca-si trage energia din nefericirea lui. Eu cred ca o fac din zambetele celor din jur, pastrandu-mi toamna pentru mine.

Nu mai e mult. Va fi ceva mai mult de-o clipa pana se va termina vara. Si va fi toamna din nou...


Asculta mai multe audio Muzica





17 comentarii:

Anonim 7 mai 2009 la 14:40  

..felul in care scrii..incredibil

Un strop de ploaie 7 mai 2009 la 14:50  

multumesc. sper ca nu incredibil de prost ;)

Unknown 7 mai 2009 la 14:55  

nici nu stii cata dreptate ai. toamna e...perfecta!

Un strop de ploaie 7 mai 2009 la 14:58  

toamna e... eu :)

Un strop de ploaie 7 mai 2009 la 15:03  

ups! asta inseamna ca sunt... perfecta ? ha ha ha

Anonim 7 mai 2009 la 15:12  

:)incredibil de..curat (gasesc multa bunatate, intelepciune si emotie in scrierile tale)

Octavian 7 mai 2009 la 16:25  

ce bine ca te-ai razgandit! ma refer la scris! macar asa ne mai bucuram si noi de cuvinte asezate frumos pe ecranul asta neprietenos de calculator! (astept urmatoarea scriere) Misto toamna!:) asta inseamna ca esti tomnatic :)):)):))????

Un strop de ploaie 7 mai 2009 la 17:59  

Multumesc anonimule... Nu prea imi place cum suna "anonim" :)

Octavian, daca oi fi tomnatic nu prea stiu sa-ti spun, dar sigur nu mi-ar place sa fiu primavaratec ;)

Nadina Campean 7 mai 2009 la 18:12  

hmmm... eu votez primavara cel mai frumos anotimp :)

Un strop de ploaie 7 mai 2009 la 19:03  

As paria ca nu esti singura... Dar daca am fi cu totii la fel nici nume nu am mai avea... doar numere.

Unknown 7 mai 2009 la 21:13  

:)))) da esti perfecta :))))

Anonim 7 mai 2009 la 21:21  

Tablou perfect romantic:toamna la pranz,parc cu alei incarcate cu frunze,innorat, aceea lumina ciudata aparuta inainte de a sta sa ploua,vant, frunze care zboara care incotro,sa ma prinda ploaia...
Tabloul real: cine m-a pus sa ma plimb,asa imi trebuie,abia am scapat de raceala si antibiotice!Romantism imi trebuie mie?!?! :)

@cleo

Un strop de ploaie 7 mai 2009 la 22:05  

Cleo, da-l incolo de tablou real!

Petriana, esti o dragutza!

Nadina Campean 8 mai 2009 la 15:00  

petriana e acum o dragutza racita...pentru ca are o prietena foarte generoasa :)))))

Un strop de ploaie 8 mai 2009 la 15:40  

sa se faca repede bine. si tu la fel, daca nu esti inca ok

Anonim 14 mai 2009 la 11:36  

Stiu ca astazi e soare si la tine...dar un zambet pentru un plus de energie tot iti trimit.
INA

Un strop de ploaie 15 mai 2009 la 01:00  

multumesc ina. e soare fiindca am indepartat negura!

Persoane interesate

About This Blog

Faceți căutări pe acest blog

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP