Gânduri de noapte scrise uneori ziua..

Lehamite

>> 6 decembrie 2009

Mi-e lehamite de perioada asta plină de abureli în care toată lumea promite orice doar ca să ajungă la cașcaval, fără vreo urmă de mustrare de conștiință că toate promisiunile astea sunt doar minciuni sfruntate menite să servească unui scop. Mi-e lehamite de micinoși și de cei care promit fără să-și țină promisiunile. Noroc că azi, într-un fel sau altul, se va termina.

M-am născut dintr-o speranță a mamei că va avea o fetiță. Mai avea un băiat și își dorea mult o fată, dar am apărut eu.. Mă întreb dacă toate dezamăgirile de care am avut parte în viață sunt un soi de pay back.. Pentru dezamăgirea mamei..

Am avut eu o ideea fixă de la un moment dat în care am început să pricep ceva mai mult din ce înseamnă să faci, pentru un timp, umbră pământului, și anume să spun ce mi-e prin suflet și prin minte, fără să mint. Și mi-am mai zis că nici promisiuni n-oi face știind că n-am să le respect. Cu riscul de a supăra pe cei din jur, cu riscul de-a nu fi pe placul lor, cu riscul de a pierde de multe ori. Am mai avut și nebunia de a cere același lucru celor ce mi-au fost aproape..

Am revăzut aseară Nașul; o lecție de viață sau mai bine spus de supraviețuire. Supraviețuire prin reguli simple: pedepsește trădarea și minți dacă foloseste scopului. Frumos film, triste concepte..

Îmi închid ochii și fac un exercițiu de imaginație în care încerc a-mi contura viața ducând de nas pe unii și pe alții. Mi-e clar că aș fi avut de câștigat pe toate planurile: social, personal, în afaceri, la servici. Doar că ar fi trebuit să mă obișnuiesc cu o constantă senzație de greață...

Nu de mult o prietenă îmi spunea: "Oferă-ți un timp doar ție și încearcă să iei decizii pe care nu le vei regreta. Dar indiferent ce vei face, am o rugăminte: nu strica relația ta cu tine; e cea mai importantă!"

Așa că, indiferent cât aș putea să câștig, am să fiu catâr ca și până acum, și am să-mi păstrez fixurile. Nu de alta dar nu ar fi un schimb pe care să-l apreciez: eu contra beneficiilor din abureală. Și nu-i așa?: nu există o altă soartă, decât cea pe care ne-o facem singuri.

Hai, să fiți iubiți!





0 comentarii:

Persoane interesate

About This Blog

Faceți căutări pe acest blog

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP