Gânduri de noapte scrise uneori ziua..

De la horoscop citire

>> 7 decembrie 2009

Doamne, ce plictiseală. Nu de mult m-am trezit și m-am apucat să "frunzăresc" internetul de ceva noutăți. Alegeri, bla bla bla, rezultate exit-poll, alegeri, câștigător... Ho bre, că mă doare inteligența de la atâtea știri pe tema asta..

Ha ha ha.. Un baner imi face cu ochiul și-mi zic că a trecut ceva vreme de când nu mi-au mai povestit astrele ce va fi cu mine. Cu 2009 fiind total lămurit, nu am ceva mai bun de făcut decât să sper că 2010 nu-i va semăna, nu de alta dar...

Tinerii ăștia de la eastrolog mă fac să zâmbesc; cică nu va fi chiar o catastrofă ca anul ce se încheie. În afara faptului că s-ar putea să o dau rău în bară cu sănătatea, cică e de bine. Ba mai mult, zic ei că am eu ceva scheme în program și fentez și problemele de sănătate.
Dar cel mai fain pe pagina cititorilor în astre e caracterizarea unora de ăști ca mine. Și n-am cum să mă abțin să nu v-o fac cunoscută și vouă, că ar putea fi folositoare: să vă țineți departe de ei că, cică, mușcă :)

"Barbatul Scorpion poate fi recunoscut dupa privirea sa fixa, patrunzatoare, misterioasa si fascinanta, o privire care ar putea hipnotiza si serpii. El adopta stilul enigmatic atunci când nu este perfect stapân pe situatie, când înca tatoneaza terenul.

Barbatul Scorpion are o inteligenta penetranta, care merge dincolo de aparente, si o exceptionala intuitie, care îl face sa ghiceasca intentiile ascunse ale interlocutorului. Este extrem de tenace, iar daca si-a pus ceva în minte, va uza de orice mijloace pentru a-si atinge telul. Privind atent, vei descoperi însa ca straduintele sale de a reusi nu vizeaza puterea sau banii, ci sunt nascute, de fapt, dintr-un fel de întrecere cu sine însusi, din dorinta lui de autodepasire.

Barbatul Scorpion poarta aproape întotdeauna în suflet o rana de un fel sau altul, o problema emotionala sau sexuala, un conflict sau o frustrare greu de rezolvat. Dispune de o profunda sensibilitate si de un "feeling" iesit din comun, iar curentii emotionali dinauntrul ori din jurul sau îl afecteaza cu usurinta. Este lesne de ranit, susceptibil în ceea ce priveste sentimentele celorlalti, adesea singuratic si motivat de o nevoie aproape vorace de a avea o viata relationala. Barbatul Scorpion cauta însa o uniune profunda, indestructibila. Din acest motiv, este foarte atent cui îi permite sa patrunda în câmpul sau psihic.

Mânat de sexualitatea sa puternica, de libidoul sau de exceptie, barbatul Scorpion va avea probabil multe experiente amoroase. Vai, însa, de femeia care nu reuseste sa se ridice la standardele exigentelor sale, care nu-i poate câstiga respectul, pentru ca el va avea tendinta de a o tortura psihic, de a o chinui prin accese de ura si pasiune, crize de gelozie sau jocuri subtile "de-a victima si calaul". Barbatul Scorpion cauta femeia initiatoare, sublima, care sa-l ajute sa atinga divinitatea, ca în practicile tantrice de cea mai pura sorginte.

Doar femeia alcatuita din acelasi aluat ca si el, sau cea care îi va fi inteles perfect mecanismele interioare, va fi suficient de bine înarmata pentru a rezista alaturi de el.
"

Hmm, păcat că nu ninge. Mi-ar fi plăcut să-mi târăsc pașii prin zăpadă. Ce iarnă o fi și asta? Apropos, la mulți ani de Moș Nicolae; sper că ați fost cuminți și ați primit ce vă doreați. Eu mă duc să mai ascult orașul noaptea, voi ați face bine să vă culcați... Și-am încălecat pe-o șea și v-am spus povestea așa.. Noapte buna copii :)









2 comentarii:

Green 7 decembrie 2009 la 08:53  

Buna dimineata!

De curiozitate am intrat si am citit despre zodia mea.
Mi-a placut asta : "Femeia Capricorn nu este o duduie de duzina!" :D.

O zi minunata !

Un strop de ploaie 7 decembrie 2009 la 11:03  

:)

Persoane interesate

About This Blog

Faceți căutări pe acest blog

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP