Gânduri de noapte scrise uneori ziua..

Final

>> 31 decembrie 2009

Mai sunt vreo 6 ore şi se duce anul ăsta. Pe cel care se apropie am să-l întâmpin nu. Doar în ideea că anul ce se săvârşeşte l-am aclamat în surle şi trâmbiţe printre alte câteva mii de fraieri ca mine într-o piaţă a depravatei capitale a Ţărilor de Jos, şi s-a dovedit a fi un an de căcat, mai de căcat ca 99,99 % din anii ce îi duc în spate. Aşa că 2010 am să-l "întâmpin" dormind, altfel spus mi se cam rupe că vine. Indiferenţa e cea mai bună dintr-un motiv extrem de simplu: atunci când ţi se fâlfâie e imposibil să fii dezamăgit.
Prietenilor le cer iertare în caz că am "reuşit" să îi supăr în vreun fel, iar voua, celor care v-aţi găsit timp să vă plimbaţi privirea peste rândurile scrise în ăst an, vă urez să petreceţi bine şi să aveţi un an bun. Şi nu uitaţi: niciodată nu e târziu să-ţi împlineşti visele (uitaţi-vă doar la al doilea clip). Vă-mbraţişez.





2 comentarii:

Nadina Campean 1 ianuarie 2010 la 13:27  

La multi ani, Manuel! Cred ca a fost un an greu pentru toata lumea si cu totii speram ca 2010 va fi mai bun. Eu chiar cred ca asa va fi si pentru mine, si pentru tine, si pentru toata lumea. Asa ca ar fi bine sa-l incepem cu zambetul pe buze chiar daca e unul fortat :)

Un strop de ploaie 1 ianuarie 2010 la 15:51  

La multi ani, Nadina! Uite, citind ce ai scris am imprumutat din optimismul tau si am inceput anul cu un zambet spontan. Sa avem un an bun cu adevarat!

Persoane interesate

About This Blog

Faceți căutări pe acest blog

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP