Gânduri de noapte scrise uneori ziua..

Auuuuu...............

>> 2 decembrie 2009

Mă uit în jur, și asta nu e o glumă imbecilă, și vad prea mult roșu pentru cât aș vrea... E sânge, al meu, care a țâșnit ca în filmele alea proaste la care refuz să mă uit, după ce în tâmpenia mea am încercat să desfac o conservă de pește cu un cuțit prea tăios... Fuck, fuck, fuck... De ce scriu? Ca să-mi mut mintea de-acolo! E clar că nu e o idioțenie faptul că al nostru creier nu are chef să proceseze două dureri în același timp. Dar, oricât de curios aș putea să par, credeți-mă că nu am vrut să văd cum îmi arată oasele pe sub piele... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!



1 comentarii:

angie_a 8 martie 2010 la 09:04  

De cand am descoperit acest blog ....Un strop de ploaie .....nu imi pot lua ochii de pe el , am savurat fiecare cuvant ,ma trezesc si ma culc citind aceste randuri minunate,m-ai uimit!!!!!!!!Iti multumesc !!!!
cu sinceritate Angela

Persoane interesate

About This Blog

Faceți căutări pe acest blog

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP