Gânduri de noapte scrise uneori ziua..

20

>> 2 decembrie 2009

1989 - 2009... Nici mai mult, nici mai puțin; fix 20 de ani au trecut de la revoluție.
Țin minte ca ieri cum mă uitam la televizor și nu-mi venea a crede că se întâmplă, nu-mi venea a crede că românii au reușit să-și ridice capul din pământ și să-și zbiere dorințele...

20 de ani în care mi-am făcut planuri, și vise, 20 de ani în care s-au dărâmat... și visele, și planurile...

La finele săptămânii cei care mai au puterea să creadă că ceva se va schimba, vor mai făptui o dată-n plus exercițiul democratic al votului.
În imagini puține, nu cu mult peste trei minute, se poate face o scurta rememorare a anilor ce au trecut, a oamenilor care ne-au "cârmuit"...



Tu ce faci duminică?



2 comentarii:

Anonim 5 decembrie 2009 la 15:00  

Duminica voi vota ... . Pe cine? M-ai conteaza? :)

Un strop de ploaie 5 decembrie 2009 la 16:57  

Sincer? Nu cred.. :)

Persoane interesate

About This Blog

Faceți căutări pe acest blog

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP