Gânduri de noapte scrise uneori ziua..

Vama Veche

>> 19 august 2009


Hmm... In prima zi cand am descins in mult cantata statiune mi-am zis sa nu scriu nimic ca nu cumva prima impresie sa fie gresita. In a doua zi nu am scris ca.. nu aveam ce. Azi scriu de plictiseala, nu ca s-ar fi schimbat ceva major in perceptiile mele. Recunosc din capul locului ca nu am mai stat nicicand in Vama, asa ca nu prea am cum sa fac comparatie cu ce a fost. Dar azi, dupa umila-mi parere, e un mare fas. Unul 100% romanesc. Si chestia asta rezida din tot ce misca sau sta pe loc. Jegul e la el acasa si cele mai curate chestii sunt cosurile de gunoi pe care nimeni nu intelege cum s-ar putea folosi. Esti zmeul plajei doar daca iti lasi cutiile de bere zvarlite in jurul locului unde ai zacut la soare, impreuna cu enspe mii de mucuri de tigara, coji de seminte si tot ce mai ai de zvarlit de prin bagaje.
Comertul practicat in zona corespunde si el stilului heirupist autohton si e pe principiul azi n-am nimic dar sa nu se termine sezonul fara vreo vila cu mertzan in curte... Au astia niste scoruri prin restaurante care te duc cu gandul ca ai picat in Monte Carlo. Doar ca ai picat in cap si de aia nu iti dai seama..
In zona vestimentara se poarta stilul smuls. Smuls din adancul valizei si asortat cu praful de pe drum..
Dar ce m-a palit pe mine cel mai rau intre ochi a fost stilul arhitectonic. Sa nu va lasati inselati de cuvantul stil, ca stilul e total lipsit de stil, ca sa ma exprim asa... Poate ca unii traiesc cu impresia ca amalgamul stupid din zona da un aer boem, dar realitatea trista e ca fiecare proprietar de niscaiva constructie din zona si-a pus in valoare propriile gusturi si jur ca nici unul nu are asa ceva. Ma uit consternat si nu stiu la care dintre casele din jur sa-i acord premiul de cea mai urata. Egalitateeeee... Au castigat toate!
Partea buna e ca prin zona sunt o basca de nostalgici a ceea ce se spune ca a fost candva Vama Veche si incearca si ei cum pot sa mai dea un soi de culoare la ceea ce am gasit aici. Si e ok si muzica. Si cei care danseaza. Mai putin aia care borasc pe proprii bocanci inca de la orele diminetii..
Iar lucrul care mi-a placut cel mai mult a fost, si aici ii acord locul intai, ca toti oamenii astia care petrec aici o fac imbratisati. Fac plaja imbratisati, merg pe strada imbratisati, stau la terase imbratisati.. Si asta e o chestie extraordinara! Hai ca imi place Vama Veche! Va pup pe basca si ma tirez la un party pe plaja.. Asa, ca batranii.. :)





4 comentarii:

ana 19 august 2009 la 23:56  

Disctractie imbratisata !

Green 20 august 2009 la 08:30  

De intalnirea cu marea nu ai scris nimic :(.
Eu mi-am tinut promisiunea !

Un strop de ploaie 20 august 2009 la 19:42  

Green, putintica rabdare.. :)

Green 21 august 2009 la 09:00  

Era cea mai importanta :).

Persoane interesate

About This Blog

Faceți căutări pe acest blog

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP