Gânduri de noapte scrise uneori ziua..

But(t)on

>> 5 august 2009


Natasha St. Pier - Je N'ai Que Mon Ame
Asculta mai multe audio Muzica

natasha st-pier Toi qui manques a ma vie
Asculta mai multe audio Muzica

Simtindu-ma eu baiat gigea pe ziua de azi, m-am gandit sa mai fac share cu ceva simtaminte de-ale mele ;) Asa ca faceti voi bine si dati drumul in surdina la oricare din piesele de mai sus, si daca va mai intereseaza ce scriu, cititi!

Nu au trecut multe ceasuri de cand am vazut un film simpatic. Da, da, sunteti extrem de ageri, e chiar The curious case of Benjamin Button. Si nu putin m-a enervat nea Eric Roth, baiatul de-a pictat scenariul, simtind cum mi-a furat din visele mele. Si nu unu, doua! Ca-n bancu' ala in care Ion ii zice lui Vasile: "-Ba Vasile, mi-am luat doua nutrii..." "-Nu trii?.." "-Nu ba, doua!"

Pai cum, mai prietene, sa povestesti tu cu atata dezinvoltura despre tovarasul Nasture asta, care a venit pe lume batran si apoi a intinerit de era cat pe ce sa intre-n... Bre, eu am visat la chestia asta de pe vremea cand nici sotron nu stiai sa sari! Si tu ma furi asa, pe fata? Pai cum au facut muschii tai de mi-au scanat gandurile? Da, da... Alea in care imi inchipuiam cum ar fi sa ne nastem batrani, full de experienta de viata, si apoi sa o luam inapoi, spre tinerete, dar cu mult mai multa minte decat ne da Dumnezeu la varsta la care credem ca totul poate fi roz, nu de alta, dar sa nu mai dam atat cu stangu-n-dreptu' si sa ne mai reuseasca o frumoasa eschiva cand viata vrea sa ne dea suturi in cur. Stiu, stiu ca ai mai schimbat cate ceva pe ici pe colo de frica sa nu pierzi un proces de furt intelectual... Si ba, revenind la puterile-ti telepatice, de ce palaria mea mi-ai furat-o si pe aia cu inceputul? Ti-am dat eu voie sa zbieri in gura mare ce eu visez de mult? Ce trebuiau sa stie toti cinefilii din lume ca mi-as dori sa mai am sansa unui inceput, intr-o casuta cat de mica, doar cu o saltea intr-un mijloc de camera pe care sa-mi impart fericirea cu omul iubit...
Sunt suparat pe tine, prietene, ca mi-ai trantit visele in derizoriu! Si nu stiu daca am sa te pot ierta. Facand totul public, simt ca mi-ai furat si sansa... Dar cateva din cuvintele pe care le-ai pus in gura Nasture-lui pe cand era ceva mai tanar, trebuie sa recunosc ca mi-au placut:
"For what it's worth, it's never too late to be whoever you want to be. There's no time limit. Start whenever you want. You can change or stay the same. There are no rules to this thing. We can make the best or the worst of it. And I hope you make the best of it. I hope you see things that startle you. I hope you feel things you never felt before. I hope you meet people with a different poin of view. I hope you live a life you're proud of. And if you find that you're not, I hope you have the strength to start all over again."




0 comentarii:

Persoane interesate

About This Blog

Faceți căutări pe acest blog

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP