Gânduri de noapte scrise uneori ziua..

Revedere

>> 22 august 2009

Strabunii mai isteti ca mine ziceau ca la pomul laudat sa nu te duci cu sacul.. Poate ca principiul asta ar trebui aplicat si in cazul revederilor, cel putin cu marea... La cat de dor mi-a fost de ea, se pare ca reciproca nu a fost valabila. N-a fost o intalnire intima, nici macar una discreta. Mai era o mare gasca prezenta acolo, o gasca din care eu nu am facut niciodata parte, iar ea, marea la care am visat atat era la fel de neangrijita ca si prietenii care-i stateau in preajma. Parea ca se dedase unui trai ciudat, un fel de cazut in mintea copiilor, poate dintr-o criza de personalitate sau, cine s-o mai inteleaga?.. Pana si pletele de spuma erau incalcite printre alge...
I-am simtit mireasma din departare, dar cand am vazut-o am fost dezamagit. Poate ca nu a fost asa cum mi-o aminteam niciodata, ci doar eu o conturasem in minte asa cum as fi vrut sa fie. Sau poate eram mai tineri amandoi.. Cine stie? Am sa incerc sa dau la o parte imaginea de anul asta si sa-mi pastrez in minte imaginea pe care o aveam pana daunazi a marii mele. Acum e a tuturor. Atunci, demult, a fost pentru cateva clipe doar a mea.

P.S. Green, te-am dezamagit?



3 comentarii:

Green 22 august 2009 la 07:47  

Nu. Stiam ca se imparte tuturor, asa am simtit-o si eu. Din pacate , am plecat cu un gust amar, nu sarat. Dar chiar si asa, va ramane amintirea si intotdeauna dorul...de nisip, de scoici, de un rasarit, si de ea...marea mea. Si ma voi intoarce mereu .

Un strop de ploaie 24 august 2009 la 23:13  

Eu n-as putea spune acelasi lucru. Cred ca vor mai trece ceva ani pana sa ma traga ata sa mai vad marea de pe civilizatul litoral autohton..

Green 25 august 2009 la 08:16  

Eu am spus ca ma voi intoarce la mare...

Persoane interesate

About This Blog

Faceți căutări pe acest blog

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP