Gânduri de noapte scrise uneori ziua..

Aaaaaaaaaaaaa...

>> 26 august 2009

Ala era un soi de urlet..
Conform unor calcule mai mult decat gresite, cumva mi-a dat mie ca nu as putea ajunge la concertul Madonnei din prafuitul Bucuresti. Cand e aia? Azi, my friend!
Total eronat, dupa cum precizam, si acum nu-mi ramane decat sa-mi trag cativa pumni in cap. Nu-i asa ca prostia se plateste? Ihi! Asa-i!
Nu stiu daca am mai pomenit, dar "fata" asta mi se pare extraordinara. In primul rand prin respectul fata de propria-i persoana, ca sa nu ma refer neaparat la cele peste 200 de milioane de albume vandute... Se vede cu ochiul liber ca nu se da inapoi de la niscaiva eforturi pentru a ramane in forma, iar modul in care isi pune in scena aparitiile... mmm... parfum. Sunt cateva concerte de-ale ei pe care le-am vazut (din pacate nu de la locul actiunii) care m-au facut sa-mi zic ca nu voi rata un show cu ea.. Pe care tocmai l-am ratat!
Dar cum niciodata nu e prea tarziu (cu o singura exceptie care confirma regula :)), am auzit pe la colturile pe care le frecventez, ca fatuca asta se va da in stamba pe 26 a lu' septembrie anul de gratie in care ne aflam, pe la Viena, la preaminunatul concert Tribute 2009 in memoria lui Michael Jackson. Asa ca, ce ziceti, am sa fiu si eu unul din baietii care vor urla cu pretentia de a canta la castelul Schönbrunn unde se va petrece minunatul eveniment?

P.S. Iaca niste mostre din ce am pierdut pe ziua de azi...


Vezi mai multe video din Muzica







4 comentarii:

Green 26 august 2009 la 12:53  

Din titlu mi-am dat seama ca un pic de voce ai...si spun : atentie la calcule !!!

Un strop de ploaie 26 august 2009 la 13:38  

Mda... Cand eram mai tanar eram mai dibaci la aritmetica, dar de cand mi-am dat seama ca unii sunt mai egali ca altii, au aparut si problemele cu calculele :)

Nadina Campean 27 august 2009 la 03:00  

pacat ca nu ai fost! a fost un spectacol de nota 10. la isla bonita in varianta tiganeasca a sunat excelent dar a lipsit Gogol Bordello. de cand mi-ai dat cd-ul ala, acum doi ani la city pe terasa, am visat sa aud piesa in varianta Gogol Bordello :D

Un strop de ploaie 27 august 2009 la 10:42  

:(... Te cred ca a fost un mega show si ma enerveaza ca am uitat ca sunt liber pe cand e concertul. Dar, dupa cum ziceam, astept 26 septembrie.

Persoane interesate

About This Blog

Faceți căutări pe acest blog

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP