Gânduri de noapte scrise uneori ziua..

In alta ordine de idei

>> 24 august 2009

Marea ca marea si Vama Veche cu faima trantita de pamant.. Dar mai fratilor, Iasi e un oras de vazut. Lasati plimbarile prin te miri ce tari de la vreun capat de lume si faceti exercitiul de a mai vedea cate ceva din tara asta. Asa cum o fi ea. Da' e a noastra. Si unele orase, parol ca nu va mint, fac toti banii...
Sarind peste faptul ca in Iasi m-am nascut si trecand peste mandria locala, bag mana in foc ca daca nu ati facut cunostinta cu draguta capitala a Moldovei, n-o sa va para rau daca ii veti fi vizitatori. Nu vreau sa va povestesc eu cam cu ce se mananca orasul ala, dar as fi curios sa-mi povestiti voi ce parere v-a facut. Pentru mine e oaza de bucurie si parca o zi acolo ma scoate din rahaturile de probleme de fiecare zi cat nu reuseste o luna de concediu in orice alt loc. Hai fratilor, la cunoscut tara, ca rau nu v-o parea!



6 comentarii:

ana 25 august 2009 la 00:05  

Mai draga strop de ploaie , la Iasi nu am fost inca (sper cat de curand) , in schimb weekend-ul asta am fost in Cluj si da ... avem multe de vazut si cunoscut , si da , merita ! Am simtit ca m-am debarasat de tot ce inseamna aglomeratie , stres ... am vazut zambete pe strada ... multe , cred ca tineau locul mucurilor de tigara ... din astea nu prea am vazut :)

P.S. Acum din cauza ta trebuie sa "fug" pana la Iasi :)

Un strop de ploaie 25 august 2009 la 00:22  

Daca ti-a placut Clujul, care si mie imi place mult (chiar ma gandesc daca nu cumva sa ma mut acolo :) ), cu siguranta ai sa te indragostesti de Iasi. De-abia astept sa-mi povestesti.

Green 25 august 2009 la 08:23  

In Iasi nu am fost, doar o parte de Moldova am vazut, plus alte zone din tara noastra care incanta prin frumusetea lor. Si pot spune ca mai am multe de vazut...

Un strop de ploaie 25 august 2009 la 10:30  

Pune si Iasi-ul in planurile de viitor, ca merita.

ana 25 august 2009 la 18:30  

Pai åsta e gustul cu care am plecat si eu din Cluj (vreau de tot acolo) ... daca si din Iasi ma intorc la fel , o sa am o problema ... Daca nu ma hotarasc unde sa fug , am sa joc la loto si am sa stau cate un an in fiecare oras de suflet (asta in ipoteza ca am sa si castig) ... :)

Un strop de ploaie 25 august 2009 la 18:43  

:) iti tin pumnii pentru loto. Si bafta la facut curaj ca sa fugi ;)

Persoane interesate

About This Blog

Faceți căutări pe acest blog

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP