Gânduri de noapte scrise uneori ziua..

Trasee turistice

>> 21 iunie 2009

Nu va deprimati, ca nu m-a lovit dragostea de geografie. E ceva turism urban asta despre care-mi vine sa scriu si ma mir ca nu exista ceva pliante pentru cei ce sunt doar in trecere printr-un oras. Sau pentru aia mai neiesiti in lume, ca mine.
Da, da, recunosc! Nu-s fix curiosul care bate fiecare lacas de cultura bahica, caci la astfel de locuri am chef sa ma refer, de cum pe un parter de bloc darapanat apare vreo lozinca gen "Cafeneaua la Grigore". Ei, exagerez, ca nu mai e in trend sa zici in tara ta nici nume proprii de-ale locului... totul e pe baza de pleis, strit, feshan...
In cazul meu norocul e sa dau peste unii mai culti ca mine in domeniu si sa-mi mai deschid si eu ochii... Si ieri am avut ocazia.
Am iesit cu o prietena care a ales sa schimbe provincia cu capitala depresivo-anticulturala, leagan al mitocaniei si oaza a lipsei de civilizatie numita Bucuresti, la o cafea. Locul? O terasa simpatica, fara pretentii de buric al targului, terasa pe care am frecventat-o in trecut asiduu. Ei, stiti cum e, asa, de dragul vremurilor trecute... Iar la un moment dat au mai aparut ceva prieteni de-ai prietenei de care ziceam si ne-am teleportat cu totii la un new entry al bodegilor de cartier, dar altfel cu pretentii...
Vai, vai... Amalgamul de idei in materie de decoratiuni interioare era chestia cea mai putin deranjanta. Erau in jur niste cioca-boca, mandri ca si-au scos femelele in lume odata cu treningul cel nou, de am putut sa jur ca odata cu meniul mi se va aduce si mersul trenurilor. Vorba aia, singura chestie pe care o sesizam lipsa era megafonul de la Lehliu Gara... In rest, puteam baga mana in foc ca am ajuns la ceva taverna de peron.

Poate-s eu figurant sau poate n-oi fi, dar mare importanta n-are. Dar daca m-ar baga cineva in seama, as propune chestia cu pliantul. Nu trebuie multe cuvinte. Doar cateva. Gen: local in care esti ca acasa daca tinuta ta are in componenta pantofi scalciati de piele, ciorapi flausati si, la alegere, pantaloni scurti sau de trening, sau blugi Vampum. Zana te vei simti daca paietele iti imbogatesc pana si parul...
Vedeti, asa, pe scurt, ca sa stie poporul cu cine voteaza.




2 comentarii:

Unknown 22 iunie 2009 la 15:05  

:))) dar ai uitat sa mentionezi ca daca aveai 10 lei in buzunar faceai cinste la toti clientii din local, bonus o tura la jocuri mecanice. eee, lasa ca tot mai bine decat birtul din Militari

Un strop de ploaie 23 iunie 2009 la 16:59  

Mai bine?... Poate fi, cel mult, la fel de rau! :)

Persoane interesate

About This Blog

Faceți căutări pe acest blog

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP