Gânduri de noapte scrise uneori ziua..

Gri

>> 23 iunie 2009

Ziua asta e una din alea in care ma intreb ce sa produc... De dimineata m-am trezit cu un chef nebun pentru nimic, cu o plictiseala cosmica ce-mi spune din zori ca ma voi plictisi de moarte. M-ajuta si vremea. Mohorato-fara-aer, un soi de zapuseala gri inchis, care ma face incruntat fara motiv anume. Incerc exercitiul privitului in fata, in urma, dar lenea ramane. Nu e asta solutia. Dar care sa fie? Pana sa si citesc nu-mi vine. Poate un SPA? Poate imi da cineva vreo idee... Eu chiar nu am!



6 comentarii:

Ina 23 iunie 2009 la 16:38  

Daca iti place ploaia, hai la noi. Luam umbrelele si ne plimbam.:)

Ina 23 iunie 2009 la 16:54  

P.S. Imi iau si o bluzita sclipicioasa in caz ca intram la o cafea=)).

Un strop de ploaie 23 iunie 2009 la 16:58  

Ploaia... o iubesc, si de asta nu am avut in viata mea umbrela. Ma pregatesc sa vin, si clar, intram la o cafea :)

Ina 23 iunie 2009 la 17:00  

Haideee...inca ploua!

Un strop de ploaie 23 iunie 2009 la 17:05  

Vin :)

Anonim 24 iunie 2009 la 17:45  

Ador zapuseala gri-inchis de dinaintea ploii, nu misca nimic,nici macar o musca :)

@cleo

Persoane interesate

About This Blog

Faceți căutări pe acest blog

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP