Gânduri de noapte scrise uneori ziua..

Fara

>> 8 iunie 2009

“Mă domină ceea ce simt, nu ceea ce gândesc…” a zis candva Octavian Paler. Eu ma intreb de multe ori ce ma domina pe mine. Gandirea? Ceea ce simt? Amandoua? Niciuna? Cu randul? In acelasi timp?... Hmm.. Cred ca raspunsul ar fi "dezordonat". Un fel de miscare browniana. Fara reguli. Ce vreau sa zic e ca nu stiu ce vreau sa zic. Poate doar vreau sa scriu. Asa. Aiurea. Se poate? Am voie? Am, fiindca-mi dau eu! Ar trebui sa mai cer si din alta parte? Ei, da! Poate ca data viitoare.
Ma intreb daca mi-a venit cheful de scris doar fiindca am calcat pe la un targ de carte? Tot ce e posibil. Chiar daca singura asemanare dintre mine si ilustrii scriitori expusi e scrisul. Al meu degeaba, al lor cu folos. Pai da, dar ei aveau ce spune. Eu am doar chef, asa... de pictat cu litere pe un ecran de calculator. Fara noima. Mi se pare dragut ca din cand in cand sa fac lucruri pur si simplu.




0 comentarii:

Persoane interesate

About This Blog

Faceți căutări pe acest blog

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP