Gânduri de noapte scrise uneori ziua..

Muzica din jur

>> 26 februarie 2010

A trecut ceva timp de când nu am mai văzut un film ok. Şi văd o grămadă de filme, nu neaparat fiindcă aş dispune de o groază de timp liber, dar este activitatea pentru care găsesc în fiecare zi câteva ore. Prefer să nu dorm decât să treacă o zi fără filme. De când mă ştiu îmi plac poveştile, îmi place să ascult frânturi din astă viaţă filtrate prin ochii şi sufletul altor oameni, îmi plac rândurile care au conţinut, iubesc imaginile care cristalizează idei... Partea mai tristă la finele unui film e când rămân doar cu senzaţia că am pierdut timpul privindu-l. Şi din păcate în ultimul timp senzaţia asta devine obişnuinţă. Mă uit la filme fără a da importanţă titlului, spunându-mi că dacă va merita să îl reţin o voi face la final. Şi a trecut ceva de când să mai reţin un titlu. Însă August Rush am să ştiu că l-am văzut. De ce? Asta nu am să mai spun. Tot ce pot zice e că merită văzut de cei care nu uită magia unei clipe, de cei ce percep muzica vieţii, de cei care încă mai ştiu cum e să visezi şi să ai puterea de a transforma visele în realitate.





4 comentarii:

Circoloco 27 februarie 2010 la 18:07  

Incearca "Sin Nombre" al lui Cary Fukunaga...e mai bun decat pare la prima vedere...perfect de duminica dupa-amiaza :D

dana 27 februarie 2010 la 19:57  

Si mie mi-a mi-a placut August!L-am vazut prima data pe avion, venind din India, si a reusit sa ma relaxeze si sa ma bucure.De obicei cand zbor mult, prefer sa ascult muzica clasica in casti ca ma linistesc, iar filmul asta s-a potrivit si cu starea mea si cu momentul.Pana la urma muzica e unul din miracolele cel mai la-ndemana,si ne ajuta sa suportam mai usor mizeria din viata.

Kate 22 martie 2010 la 06:18  

Apropo de timpul pe care il pierzi vizionand un film, am si eu regretul acesta de multe ori, dar am si vazut multe filme memorabile, si asta merita pentru mine :). Un film foarte bun apropo de ploaie, muzica si iubire este "Only If"!

Kate 22 martie 2010 la 06:29  

de fapt e If Only, scuze :) e tarziu aici :)))

Persoane interesate

About This Blog

Faceți căutări pe acest blog

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP