Gânduri de noapte scrise uneori ziua..

Ceaţă

>> 5 februarie 2010

Sunt treaz şi visez sau visez că sunt treaz? Conduc de parc-aş sta şi stau de parcă aş pluti. Senzaţia de cocteil de real şi oniric îmi caracterizează dimineaţa. Starea de nebuloasă pe care o percep e sora cu starea în care-l proiectează iarba pe un fumător. Exerciţiul scrierii e menit să-mi redea încrederea în puterea coerenţei. Gândurile-mi lucrează la limita de avarie iar privirea mi-e clară ca a unui miop. Simt exacerbat şi funcţionez rudimentar. M-am hotărât: urăsc febra!


Asculta mai multe audio Muzica



2 comentarii:

Anonim 6 februarie 2010 la 10:59  

Daa, febra la mine, echivalent cu LSD, devenisem canibala in vis, ca o mancasem pe sora mea si culmea ca la trezire aveam si un gust ciudat :) naspa stare, o trebuit multa munca a celor din jur sa ma convinga ca nu e asa...

@cleo

Anonim 6 februarie 2010 la 20:22  

Stropita cu agheasma :)

Persoane interesate

About This Blog

Faceți căutări pe acest blog

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP