Gânduri de noapte scrise uneori ziua..

Poate

>> 13 noiembrie 2009

De doua zile incoace ma trezesc de parca as trai viata altcuiva, in nici un caz a mea. Ma uit in jur si parca ma simt strain in propria casa, parca si masina e prea mare si ma simt stingher in ea, colegii parca-i stiu dar totusi nu ii cunosc, orasul e cel in care traiesc de mult si totusi par sa nu il fi vazut inainte.
Ma uit in oglinda, parca sunt eu, dar nu ma recunosc, inchid ochii si ma uit in mine si nu gasesc decat un gol...
Astazi e 13, "lucky number thirteen", iar eu nu ma simt norocos. Poate e din cauza ca am mai pus un an in calendarul vietii mele si l-am aniversat departe de tot ce iubesc, poate e fiindca vin sarbatori ce nu le voi sarbatori, poate e din cauza toamnei care imi imprumuta din tristetea ei, sau eu ii imprumut ei din tristetea mea... Sau poate e fiindca nu mai pot zari mai departe de bariera zilei de maine... Poate...



Aici m-a prins ziua mea. Arata aparte, berea era buna, mancarea servita pe o terasa de la 3200 m era ok si ea, doar ca sufletul nu-mi era capabil sa simta ceva din frumusetea din jur. Dar, vorba cuiva: "Smile, even if it's a sad smile, because sadder than a sad smile is the sadness of not knowing how to smile"...








7 comentarii:

dana 13 noiembrie 2009 la 20:37  

La multi ani!Iar clipul de mai jos sa iti insenineze zambetul


http://www.youtube.com/watch?v=ACUjMNDSrgY&feature=player_embedded

Anonim 13 noiembrie 2009 la 20:52  

Fac a doua incercare de a-ti trimite urari,de bine cu siguranta.Ori primul mesaj sta la moderare, ori la priceperea mea,l-am trimis in cosmos.

Esential e: La multi ani! cu impliniri si mult soare(cu toate ca iti place toamna :) )

Anonim 13 noiembrie 2009 la 20:54  

Acu a mers :) @cleo

Un strop de ploaie 13 noiembrie 2009 la 21:14  

Multumesc pentru urari Dana si Cleo. De moderat, nu moderez comentariile, fiecare e liber sa spuna ce vrea, fara sa impun eu restrictii. Cat despre zambet si soare, va mai trece ceva timp...

Anonim 14 noiembrie 2009 la 15:18  

Nu vreau sa ma incadrez in sablon si sa-ti zic:''lasa,ca o sa treci si peste asta''. Numai tu, stii calea pe care tre sa apuci,ca sa te ''vindeci''.
Vreau doar atat sa-ti transmit insutit,inmiit,toata starea de bine,care mi-ai transmis-o de multe ori,la citirea unui post de al tau.

(acum as fi dorit sa ai moderare :)

Anonim 14 noiembrie 2009 la 15:21  

Soarta a facut sa fie dublat :) ca sa intaresc cele spuse :) te rog sterge unul.

@cleo

Un strop de ploaie 14 noiembrie 2009 la 15:32  

:) am sters unul. Multumesc Cleo

Persoane interesate

About This Blog

Faceți căutări pe acest blog

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP