Gânduri de noapte scrise uneori ziua..

Îmi pare sau nu rău ?

>> 26 noiembrie 2009

Cu ceva timp în urmă o dragă prietenă de-a mea îmi indica două filme care ar merita să fie văzute: Inglourious Basterds și My Sister's Keeper. Îmi vine să zâmbesc când mă gândesc că în peregrinările noastre prin cinematografele din București, filmele la care am fost împreună au fost unul mai prost ca altul... Asta neavând nici o legătură cu faptul că, în mare parte, avem gusturi asemănătoare în materie de arte vizuale.

Quentin Tarantino cu ușoara lui nebunie specifică a reușit încă o dată să mă țină în fața unui ecran mai bine de două ore și jumătate fără să am nici un regret că am fost acolo. Stați liniștiți, nu am nici cea mai mică dorință de a mă erija în vreun critic de film, dar colonelul Hans Landa face spectacol, iar ca tipologie umană, e demn de studiat.
Dar nu despre ticăloșii lipsiți de glorie mă simt atras să scriu. Oricum n-am de gând să scriu prea mult și totuși...

Încă mă întreb dacă mă bucur că am văzut My Sister's Keeper sau aș fi preferat să nu știu de el... Nick Cassavetes, același regizor care a făcut și The notebook - un film pe care l-aș revedea oricând - s-a implicat și mai mult în această ultimă peliculă a lui, fiind și unul dintre scenariști. E un film al deciziilor, greșite sau bune, depinde din ce parte vrei să le privești, e o lecție dură, e o poveste greu de digerat, sau cel puțin, greu digerabilă pentru mine. Faptul că m-a făcut să-mi curgă lacrimile într-un moment în care am crezut că lacrimile mi-au secat, nu m-a ajutat de loc. Încă mă intreb ce aș fi preferat: să știu sau nu de el? Dar ca multe din întrebările ce-mi bântuie mintea, azi e tardiv...

Nu vă dau nici un sfat. Dacă vreți să-l vedeți au ba, e decizia voastră! Să auzim doar de bine..



4 comentarii:

Jasmin 26 noiembrie 2009 la 19:28  

Eu zic că e un semn bun că ţi-au dat lacrimile. Înseamnă că simţurile îţi sunt intacte.

Un strop de ploaie 26 noiembrie 2009 la 20:11  

E un punct de vedere

Anonim 27 noiembrie 2009 la 10:25  

De asta avem liber arbitru. Si de multe ori ne punem intrebarea daca am luat decizia cea mai buna la un moment dat,sau daca am fi avut un alt parcurs mai bun in viata.Ramanem cu intrebarile.
Si nu am vazut filmul,am citit undeva despre el.

Un strop de ploaie 27 noiembrie 2009 la 10:48  

Dupa cum ziceam, decizia e a ta. Si nu-i chiar decizia vietii, aia de poate sa-ti schimbe cu totul viata, e vorba doar de un film...

Persoane interesate

About This Blog

Faceți căutări pe acest blog

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP