Gânduri de noapte scrise uneori ziua..

Pe cai, vitejii mei :)

>> 23 noiembrie 2009

Un mai tânăr prieten de-al meu mi-a zis nu de puține ori că pentru el fiecare dimineață e un soi de pregătire de luptă, luptă care începe odată cu ieșirea pe ușă.
Mi-a plăcut tot timpul ideea, la fel cum îmi place că a început o nouă săptămână. Cu prea mulți kilometri de parcurs, cu destui oameni care nu-mi zic nimic de întâlnit, cu draci și nervi dar... e o nouă săptămână!
Probleme de rahat există în permanență așa că alea nici nu mai merită multă atenție, dar ca-n orice, există amănunte, iar ele fac diferența.
Acum îmi cer scuze dacă par a vorbi codificat, dar eu mă ințeleg așa de bine... ceea ce vă urez și vouă! Ha ha ha... Nu să mă înțelegeți pe mine; doar pe voi!
Hai, să avem cu toții o săptamână debordantă în genialitatea ei ! :)





2 comentarii:

dana 23 noiembrie 2009 la 20:49  

Ai putea sa te apuci de scris texte din alea motivationale.Saptamana trecuta m-ai motivat cu"de ce sa fiu trist ca oricum nimanui nu ii pasa".Iar azi, asta cu problemele de rahat ale fiecarei saptamani e demare anagajament:)Merci.Autorul videoclipului cu gazela si leul in Africa sa se ascunda..http://www.youtube.com/watch?v=om9OMIht0rY&feature=player_embedded
O saptamana cat de cat acceptabila pentru toti!

Un strop de ploaie 23 noiembrie 2009 la 21:16  

Merci Dana. Poate mă apuc și de texte motivaționale, dacă sunt motivat :)
Seară demnă de reținut vă urez!

Persoane interesate

About This Blog

Faceți căutări pe acest blog

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP