Gânduri de noapte scrise uneori ziua..

Ce-am mai facut

>> 11 noiembrie 2009

A trecut ceva timp de cand nu am mai scris un cuvant pe blogul asta. Ce am facut intre timp? Am trait. Si agonie, si extaz. Am ras si am plans. Si am fost si fericit.
Ce fac acum? Plang si rad. Dar daca v-ati facut griji pentru mine, sa fiti linistiti, sunt bine :)

M-am gandit sa las mai mult imaginile sa vorbeasca si mai putin sa vorbesc eu. Candva, in noapte, ii spuneam unui OM ca mi-as dori ca imaginile sa poata pastra in ele si sentimentele din momentele in care sunt create. E unul din visele mele. Si am mai multe vise. Se va transforma vreunul in realitate?




Asa a aratat dimineata mea de azi. Dintr-un oras in care visez sa traiesc...
Ce-am simtit in momentul acela? Ca undeva, in timp, daca ne e scris sa fie asa, visele se vor implini...

2 comentarii:

ana 11 noiembrie 2009 la 21:44  

Ne-ai lipsit ;)) (ce oras ?) ... si daca ne dorim din tot sufletul !!!

O seara buna !

Un strop de ploaie 11 noiembrie 2009 la 22:02  

Despre oras am mai povestit si altadata, iar de dorit, da, imi doresc din tot sufletul!

La fel, o seara buna :)

Persoane interesate

About This Blog

Faceți căutări pe acest blog

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP