Gânduri de noapte scrise uneori ziua..

Patrick

>> 15 septembrie 2009

Azi sunt trist. Vestea ca Patrick Swayze a murit m-a facut sa nu imi mai placa ziua asta. Era tanar, mult prea tanar ca sa moara, dar un pacatos de cancer l-a ingenuncheat. Cu toata dorinta lui de a trai, cu toate planurile pe care inca si le mai facea, cu toata dragostea celor din jur...
"Sunt pe moarte? Mă dau bătut? Mă aflu pe patul de moarte? Îmi iau la revedere de la lume? În niciun caz", a declarat starul american faimoasei Barbara Walters, intr-un interviu. "Visez în continuare la un viitor, o viaţă lungă, în care voi fi sănătos, şi nu voi sta în umbra cancerului, ci voi trăi în lumină", a adaugat actorul in interviul acordat Barbarei Walters. Boala nu a tinut cont de nimic si l-a transformat in amintire...

Prin 1987 cand a aparut Dirty Dancing, tin minte ca mai toate colegele mele de liceu erau usor inamorate de blondul dansator care se misca asa de bine pe ringul de dans... Aproape ca m-a facut gelos, dar era musai sa recunosc ca ceea ce face, face bine! Iar filmul care mi-a mers la suflet a fost, bine inteles, Ghost. Povestea era frumoasa, ei, Demi si Patrick, erau frumosi iar muzica... parfum, nu alta...

Swayze ne-a parasit.

Odihneste-te in pace!...



5 comentarii:

dana 15 septembrie 2009 la 22:05  

Pentru mine a fost una din zilele alea in care imbatranesti brusc,cum se intampla cand iti mor pasiunile din tinerete.Dumnezeul sa il odihneasca.A fost pana la urma un exemplu , a luptat pana la capat dar...

Un strop de ploaie 15 septembrie 2009 la 22:26  

si oare, cu un exemplu in plus, vom fi in stare sa invatam sa pretuim fiecare zi? as vrea sa cred ca da, mi-e teama ca nu...

Anonim 16 septembrie 2009 la 15:40  

O sa pretuim fiecare zi,chiar fiecare clipa cand o sa fie prea tarziu.De ce ne comportam in felul asta ca si cum am trai 100 de ani! Nu am gasit raspusul!
Boala asta a ajuns ingrozitoare,e ca la ''loterie'',cu extrageri tot mai dese,traim cu speranta sa nu ne nimereasca.

@cleo

Un strop de ploaie 16 septembrie 2009 la 17:19  

Mda.. De fapt traim cu un soi de inconstienta conform careia "mie nu mi se poate intampla". E o copilarie ca sa n-o numesc alfel mai dur.. Cert e ca atunci cand vom realiza ca nu avem stea in frunte, nici ce sa face n-o sa prea avem.

Un strop de ploaie 16 septembrie 2009 la 17:23  

Tot ieri a murit si Nicu Constantin. Dumnezeu sa-l ierte.

Persoane interesate

About This Blog

Faceți căutări pe acest blog

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP