Gânduri de noapte scrise uneori ziua..

Ne-a pus-o !

>> 11 septembrie 2009

Dupa cum ceva-mi soptea inca demult, am luat-o-n brate! Cum? Cu ajutorul loser-ului de Jermaine, fratiorul mai mare si mai tzepar al lui Michael Jackson. N-am sa va fac eu mai istesti si mai bine informati daca am sa va spun ca ilustrul necunoscut de frate a lui Michael s-a gandit sa profite dupa moartea prea repede trecutului din viata, ca s-a scris si s-a strigat pe toate canalele media despre chestiunea asta. Eu incerc doar sa-mi determin cam cat de prost trebuie sa fie un om care intr-o perioada extrem de scurta a reusit sa se faca de cacat in fata unui glob intreg? Prost de bubuie imi e raspunsul! Lihnitul asta dupa cateva parale a reusit sa-si puna de atatea ori mufa la televizor indrugand verzi si uscate despre mareata lui grija pentru memoria fratelui decedat, impachetat, ingropat, incat chiar a creat senzatia ca ar putea fi ceva mai mult decat un papagal mort (imi cer scuze de la inaripatele colorate si vorbarete pentru asocierea speciei lor cu pata de negru denumita Jermaine).. Ei, asi... Si-a tras de unul singur un sut in cur si a ajuns sa fie socotit un intr-atat de mare cretin incat imaginea-i intunecata nu si-o va mai spala nici cu toate apele din lume.

Azi stateam la o cafea cu o prietena, initiatoarea minunatei excursii inspre taramurile austriece unde urma sa se tina explozivul show Tribute 2009 in memoria lui Michael Jackson, cand am fost informati ca simpaticul frate mai mare a anuntat amanarea cu un an a concertului "pentru a-l putea pregati mai bine". Pai mai pata media, mai tuciuriul meu prieten, cine palaria mea crezi tu ca te va mai baga in seama dupa ce ai dat-o asa de rau cu mucii in fasole? Eu zic, mai baiatule, sa incerci sa te obisnuiesti cu ideea ca atunci cand te uiti in oglinda vezi un mare prost iar daca inca iti mai doresti sa faci ceva bistari s-o lasi moarta pe asta cu organizatul de spectacole si sa scoti o serie nelimitata de afise cu fata ta si cu sloganul: LOC DE SCUIPAT. Pot sa pun pariu ca ai sparge topurile la vanzari!

Cat despre noi astia de ne-am inghesuit cu achizitionarea de bilete, transporturi, cazari si alte alea, ne urez sejur minunat in Viena, Jack imprietenit cu doua cuburi de gheata si multi carnati cu branza! Hai sa traim!



2 comentarii:

Unknown 12 septembrie 2009 la 12:34  

La cate am patimit toti ca sa ajungem la concert, poate...doar poate trebuia sa luam in considerare semnele. Iar amaratului asta care a crezut ca face bani pe spatele fratelui sau mort, ii doresc sa se taraie in mocirla toata viata lui.

Un strop de ploaie 12 septembrie 2009 la 15:08  

:)

Persoane interesate

About This Blog

Faceți căutări pe acest blog

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP