Gânduri de noapte scrise uneori ziua..

Napoca. Cluj-Napoca...

>> 10 ianuarie 2010

"Mmm... Ce culori! Ce rezoluţie!" Cam aşa s-a exprimat acum ceva timp un tânar care a ieşit din casă după câţiva ani în care şi-a ucis timpul stând doar în faţa calculatorului. Cam aşa mi-a venit şi mie să spun când cauciucurile mi-au păşit ieri în simpaticul oraş. Forfota străzilor, a magazinelor, "caldul" oraşului, totul cumva, mi-a reîmprospătat bucuria de a mă afla acolo. Şi mai mult, mi-a readus dorinţa de a face parte din peisaj. Simt că am obosit să trăiesc în oraşe liniştite, încep să mă transform în pensionar chiar dacă mai am mult până acolo, îmi lipsesc din ce în ce mai mult viaţa agitată, traiul ca şi competiţie, lumea de noapte...
La sfârşitul săptămânii trecute mi-am sincronizat pulsul cu cel al Iaşi-ului şi am avut acelaşi sentiment ca şi ieri. Doar că, într-o balanţă a alegerii ar câştiga de data asta Napoca, Cluj-Napoca, fiindcă în Iaşi am sălăşuit vreme îndelungată iar prin capitala Ardealului niet. În excursiile din viaţă ca şi în excursia vieţii e ok să-ţi dai şansa de a cunoaşte cât mai mult şi nu de a te transforma în iobag, într-un legat de ceva petec de glie.
Mi-a venit pofta de a bea cafea la 7 dimineaţa altundeva decât într-o benzinărie, m-a pălit dorinţa de a avea din nou unde să înfulec la 4 dimineaţa, mă zgândără dorul de a hălădui pe străzi fără să mă ştie cineva, şi dorul de a adormi cu trepidaţia vieţii în jur şi nu într-o linişte de sat părăsit...



3 comentarii:

dana 10 ianuarie 2010 la 20:43  

Hai la Cluj!e trepidant si calm, galagios si linistit, agitat si pustiu, depinde de momentul zilei, noptii sau al anului.
Mda, la 4 dimineata ai unde infuleca ceva dar cu cafeaua de la 7 dimineata, ma tem ca tot OMV-ul ramane optiunea intai..
Oricum, hai la Cluj, eu am venit pentru cinci ani de scoala si am ramas inca 13 de atunci...

Un strop de ploaie 10 ianuarie 2010 la 22:14  

Sa stii ca am sa vin. Trebuie doar sa-mi aranjez unele altele, dar clar ca am sa ajung acolo. Cat despre cafea, e drept ca nu am baut la 7, iar si mai drept e ca nici nu prea am scos nasul din casa asa de matinal, dar la 7:30 baietii de la Diesel mi-au inviorat o multime de dimineti cu o cafea lunga cu lapte.

Kate 22 martie 2010 la 06:02  

Of, ce dor mi-e de Cluj! :(
Kate

Persoane interesate

About This Blog

Faceți căutări pe acest blog

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP