Gânduri de noapte scrise uneori ziua..

Înfipt ori ba...

>> 7 ianuarie 2010

Sunt departe de a fi ipohondru, ba chiar aş putea spune că mă situez la polul opus. Atitudinea asta nu-mi vine din vreun soi de dezinteres faţă de propria persoană, ci doar din plictiseala de a auzi varii bazaconii prin spitalele din frumoasa ţară. La un moment dat am fost într-atât de bine "tratat" pe aici încât doctorii de printr-o altă ţară s-au mirat că mai sunt în stare de funcţionare...

Acum, ce a fost a fost, dar am ajuns la o dilemă şi nu prea sunt în măsură să mă dumiresc ce-o fi bine şi ce-o fi rău. Despre gripa aviară am auzit o grămadă de chestii, unele mai tragice ca alte iar rezultatul final al tuturor îngrijorărilor a fost că au crăpat trei găini... de bătrâneţe. S-a distrat media românească învârtind boala pe toate părţile, poliţia a întins benzi colorate ca să nu picăm în vreo carantină, alţi pinguini au alergat ceva orătănii prin curţile oamenilor, dar în afară de tot circul ăsta s-a dovedit a fi doar un fâs.

Partea mai prostă e că acum nu trece zi de la Dumnezeu fără să aud că au mai murit nu ştiu câţi oameni din cauza gripei porcine, gripei noi sau cum dracu' le-o mai spune. Şi partea şi mai proastă e că unii au dat colţul fiind super bine-merci şi sănătoşi până să se lipească de ei boala în trend, iar alţii şi-au încheiat socotelile cu astă lume fix din marea lor grijă pentru sănătate, şi anume după ce s-au vaccinat. Şi iaca de-aici vine şi sublima mea dilemă: nu lucrez în domeniu ca să am o părere ceva mai avizată iar din ce se spune pe la televizor, prin ziare şi alte zone de media nu reuşesc decât să-mi încâlcesc mintea. Să zicem că la un moment dat aş fi tentat să merg pe mâna Ministerului Sănătăţii care se înghesuie să ne convingă că e beton să ne injectăm, dar în secunda doi îmi amintesc că acelaşi minister a indicat mai voalat sau mai pe faţă spitalelor din ţară să facă ciocu' mic cu privire la numărul cazurilor de îmbolnăviri. Şi tot din practica traiului pe ăste meleaguri nu prea îmi zgândără memoria când i-a mai frecat grija pe cârmuitori de binele plebei, că de câte ori i-a tras-o plebei peste cap îmi vine greu să uit...

Acum revenind de unde am plecat, oare să mă înfig în ac ori ba? Voi v-aţi înfipt, o veţi face sau spuneţi pas? Dacă deja v-aţi "imunizat" şi încă mai suflaţi, făceţi-mi din mână...



5 comentarii:

Anonim 9 ianuarie 2010 la 10:41  

Ca sa te incalcesc si mai tare ia de citeste: http://dono.ro/gripa-noua-va-e-teama/

VanGhelie 9 ianuarie 2010 la 12:26  

stiu ca tre sa fiii perfect sanatos ca sa te poti vaccina, altfel, mai bine mergi la vrajitoare

Un strop de ploaie 10 ianuarie 2010 la 14:00  

Draga anonimule doritor sa ma incalcesti, am citit pagina lui dono ca doar mi-e prieten vechi, dar vorba ta, am ramas... wicker

Vanghelie, atunci cu siguranta mergem cu totii la vrajitoare, ca tare ma indoiesc c-o fi cineva "perfect sanatos". Si dac-or fi, mai mult ca sigur eu nu fac parte dintre ei :)

Nicole 10 ianuarie 2010 la 21:20  

Eu nu mi-am facut niciodata vreun vaccin si totusi traiesc (spre disperarea unora).. am vecini care si l-au facut si sunt mereu gripati , asa ca trage si tu o concluzie ...

Un strop de ploaie 10 ianuarie 2010 la 22:09  

Buna, Nicole. Ma bucur ca traiesti... spre disperarea altora :), si bine ai venit pe aici.

Persoane interesate

About This Blog

Faceți căutări pe acest blog

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP