Gânduri de noapte scrise uneori ziua..

Postconcediu

>> 17 august 2010

După un concediu bine meritat, zic eu, trezitul de dimineaţă e ca o bâtă luată peste ochi în timp ce admiri o floare... Iar când următorul pas după trezire e o veste proastă, deja o imagine despre ziua ce urmează nu e dificil să-ţi faci.
Dar partea cea mai "incitantă" îşi face simţită prezenţa când prima veste proastă e urmată de încă vreo două ştiri la fel de aiurea.
Cam aşa am început eu astă minunată zi şi mor de curiozitate să văd cum se va sfârşi. Dacă băiatul ăla de i se zice Murphy avea dreptate, sunt şanse maxime ca de la o oră la alta să ajung la un dezastru.
Pe de altă parte, vouă vă urez să aveţi o zi fară nori..

12 comentarii:

Kate 17 august 2010 la 20:16  

Welcome back :)

Anonim 18 august 2010 la 22:01  

N-am mai dat demult pe-aici!Ieri au plecat berzele!Zile senine!

http://www.youtube.com/watch?v=5cLgi-r9x3w

Carmen!

Un strop de ploaie 18 august 2010 la 23:52  

Culmea, dar nici eu nu am mai fost demult pe-aici. Multumesc pentru melodie; aproape uitasem de Clayderman.

Medicinista 19 septembrie 2010 la 20:11  

Numai eu sunt cea bucuroasa ca imi reiau activitatile?;)) Deja gata, mi se pare ca m-am relaxat suficient, vreau actiuuunneeee :)
Un lucru il avem in comun: urasc sa ma trezesc dimineata. Mai bine lucrez toata noaptea la ceva si dimineata dorm.
O seara frumoasa!

Kate 20 septembrie 2010 la 04:26  

of, cand mai scrii cate ceva? :) please? pretty please? :)

Un strop de ploaie 3 octombrie 2010 la 15:01  

E trist să scrii din... tristeţe

Kate 14 octombrie 2010 la 05:30  

Astazi a plouat la noi si atunci cand ploua afara,eu personal, simt o conexiune foarte puternica cu natura, cu tot ceea ce nu putem controla, si imi da o energie incredibila atmosfera de afara...anyway, m-am gandit pt un scurt moment si la blogul tau, oare de ce nu mai scrii...

Kate 14 octombrie 2010 la 05:31  

A, si sa fim in tema cu ploaia, ador piesa lui Yiruma-Kiss the rain(amazing)

Anonim 1 ianuarie 2011 la 15:48  

La multi ani,Strop de Ploaie!!!
Sa-ti aduca anul asta ce vrei tu,macar o parte!
Carmen.

Anonim 27 ianuarie 2011 la 15:14  

Bine te-am regasit Strop de Ploaie!Am trecut pe-aici sa vad ce-ai mai scris :( si sa-ti las o melodie faina de-a lui josh Groban!Sper sa-ti placa!

http://www.youtube.com/watch?v=jkZ6SmvXOEY

Ramai sanatos!Carmen.

Anonim 23 martie 2011 la 09:32  

Pe unde hoinaresti tu,Strop de Ploaie?

http://www.youtube.com/watch?v=34voCZG3r0w

Carmen,cu drag!

Un strop de ploaie 8 aprilie 2011 la 13:09  

Iata, ma plimb si eu prin lume si incerc sa vad doar lucrurile bune :)
Frumoasa piesa. Multumesc.

Persoane interesate

About This Blog

Faceți căutări pe acest blog

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP