Gânduri de noapte scrise uneori ziua..

Mâţa... pe post de Lampa lui Aladin

>> 26 iunie 2010

Dacă ar fi să ma iau după ziua de azi aş trage concluzia că sunt extrem de talentat... la frecat menta. Pe lângă faptul că m-am trezit pe când alţii se plictisiseră de când erau treziţi, toate planurile ce mi le făcusem ieri pentru azi s-au dus pe apa sâmbetei. N-am fost capabil să produc nimic, chit că tare bine mi-ar fi prins să o fac. Dar dacă stau strâmb şi încerc să chibzui drept, nici nu aş şti a spune cum au trecut toate orele astea. Hmm... Uneori mă enervez pe mine din cauză că amân în loc să scap de ce am de făcut! Dar azi, pe lângă că am fost un megapişcător, mai sunt şi iertător. Cu mine, bien sure. Aşa că îmi va ajunge să mă dojenesc prieteneşte, privindu-mă uşor încruntat în oglindă...

5 comentarii:

Anonim 27 iunie 2010 la 16:51  

''megapiscator'' , :)) un cuvant necunoscut mie :)

Daca nu-l deblocai, ma obligai sa imi fac cont :) asa, scapai...

@cleo

Un strop de ploaie 27 iunie 2010 la 17:54  

Mi-au venit mintile la cap :))

Kate 30 iunie 2010 la 02:40  

:)))) foarte tare postarea!

Kate 7 iulie 2010 la 04:49  

Eu zic ca cel mai bine poti aprecia timpul atunci cand stai degeaba, sau ¨cand freci menta¨...procastinarea ,la mine, are efecte extraordinare in unele zile, cand nu vreau sa fac nimic si cand vreau sa ma ascund de lume si de propria-mi constiinta, sa fiu un "nimeni, de nicaieri" apropo de noua piesa a lui Grasu XXL- Nimeni de nicaieri...

Un strop de ploaie 8 iulie 2010 la 11:22  

Sunt de acord cu tine. Doar ca atunci cand "freci menta" stiind ca ai o basca de lucru, treaba nu mai e asa ok :)

Persoane interesate

About This Blog

Faceți căutări pe acest blog

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP