Gânduri de noapte scrise uneori ziua..

Greaţă

>> 18 mai 2010

Cumva, de astă dată, ploaia nu-mi mai aduce plăcere. Amestecată cu vânt şi frig, amestecată cu vremuri de doi bani, cu grijile mele, cu ale prietenilor, nici un picur căzut nu-mi mai aduce zâmbetul. Resimt o greaţă enormă pentru ce se intâmplă în ţara asta şi mi-e o milă enormă pentru toţi cei ce-o populăm. Mi-e greaţă de îmbuibaţii care fac donaţii în semn de solidaritate, de ăia care conduc doar pentru binele lor şi a neamurilor lor parazitare, mi-e greaţă de ăia ce râgâie zilnic la televizor despre grija lor pentru noi.
Oare câte generaţii trebuie să mai fie victimile incompetenţei unor loseri?
Băieţii de la BUG au scos o piesă manifest. Şi bine zic în ea..


0 comentarii:

Persoane interesate

About This Blog

Faceți căutări pe acest blog

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP