Gânduri de noapte scrise uneori ziua..

Râme bipede

>> 11 martie 2010

M-am plictisit şi să mă enervez. A rămas un soi de lehamite şi incapacitatea de a înţelege unele gesturi ale concetăţenilor.
Acum două zile pe când plecam înspre servici, am rămas în contemplarea unei dungi apărute pe caroseria maşinii mele. Lungă şi sinuoasă străbătea întreaga laterală dreaptă. Genul de zgârietură lăsată de o cheie. A cui cheie? A unui retardat, mai mult ca sigur. Sau dacă n-o fi retardat, frustrat precis e. Iar în contemplarea mea, nici măcar nu m-am enervat. Mă întrebam doar cât de luzăr trebuie să fie un biped care are manifestări de genul ăsta?!
Mi-am adus aminte de Păunescu, Adrian Păunescu, care la un moment dat scria că "pe Pământ idioţii au arme".. Eu aş pune pariu că au şi chei!



1 comentarii:

Jasmin 12 martie 2010 la 10:53  

Când omul n-are ce face, îi trec prin cap idei creţe. Şi tata avea o vorbă: oamenii care au idei sunt idioţi.
Şi eu am găsit un cadou din ăsta pe maşină. Partea mai nasoală e că nu-i maşina mea, văd eu ce păţesc de la sor-mea când revine în ţară.

Persoane interesate

About This Blog

Faceți căutări pe acest blog

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP