Gânduri de noapte scrise uneori ziua..

Ne vom revedea

>> 18 iulie 2009

M-a lovit. Brusc, fara avertisment. Ieri nici prin minte nu-mi trecea. Azi nu-mi sta capul decat acolo. Ma gandesc continuu la ea. Parca ii simt si mirosul, mireasma i-o simt, iar imbratisarea ei e o senzatie atat de vie de parca as fi langa ea.
A trecut ceva timp de cand nu ne-am mai vazut. Cat sa fi trecut? Nici nu mai stiu.. Oricum e mult, prea mult.. Ce tin minte e ca ultima data era rece, aproape distanta, iar eu nu am avut curajul nici macar sa o mangai inainte sa plec. Nici la revedere nu i-am spus, sau poate i-am zis, in gand.. Si uite, acum mi-e dor de ea, genul ala de dor care te face sa simti fluturasi in stomac si plumb in creier pentru neputinta de a fi acum impreuna. Si ma doare ca suntem zvarliti fiecare la capatul lui de tara. Si ma doare ca nu stiu daca macar isi mai aduce aminte de mine.. Ar fi nedrept, fiindca eu, azi, nu-mi pot lua mintea de la ea, si toata energia parca mi s-a canalizat pe amintirea zilelor in care am fost aproape, imbratisandu-ne, lasand-o sa ma mangaie, mangaind-o si eu mai apoi..
Daca a uitat de mine am sa-i reamintesc ca exist. Nu azi, nici maine, peste o saptamana putin probabil.. Dar nu va trece vara asta fara ea. Intr-o zi am sa-mi fac bagajele si am sa fug sa mai fim putin impreuna. Am sa m-arunc in imbratisarea ei si sunt sigur ca si ea ma va mangaia cu un val. Iar eu voi fi fericit ca sunt din nou la mare! Marea mea!
De-abia astept sa stau din nou pe plaja, in fata ta, spunandu-ti "Bine te-am regasit!"

P.S. Piesa de mai jos nu are nici o legatura cu marea, dar are legatura cu sufletul meu :)


Vezi mai multe video din Muzica



7 comentarii:

Green 19 iulie 2009 la 00:17  

Poate o intalnesc inaintea ta...o sa-i spun ca ti-e dor. :)

Un strop de ploaie 19 iulie 2009 la 03:26  

Nu. Nu-i spune! Da-mi voie sa-i fac o surpriza...

Green 21 iulie 2009 la 11:02  

Iti las placerea tie...

pifuneata 31 iulie 2009 la 09:28  

nu vreau sa-ti fac in ciuda sau ceva de genul..eu am fost de doua ori anul asta! stiu sunt o norocoasa. Stiu ce simti..Eu m-am indragostit de mare si de munte de cand sunt cu iubi meu..

Daca s-ar putea as sta forever acolo:*:*:*:* Iti doresc sa ajungi cat mai repede la ea:)

Un strop de ploaie 1 august 2009 la 14:26  

Ma bucur pentru tine si da, esti norocoasa :)

Anonim 16 august 2009 la 19:54  

Nici nu stii cat ma regasesc in ce ai scris, chiar acum. :)

Un strop de ploaie 4 octombrie 2010 la 22:16  

Asa e: nu stiu..

Persoane interesate

About This Blog

Faceți căutări pe acest blog

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP